پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند

تقویم آموزشی

1- انتخاب واحد برای کلیه رشته‌ها در تاریخ مقرر بر اساس جدول ذیل و منحصراً به صورت اینترنتی به نشانی www.jouybariau.ac.ir  بوده و از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمائید.

2- تسويه بدهي هاي معوقه مربوط به ترم هاي گذشته الزاميست.

3- پس از تسويه بدهي گذشته و پرداخت شهريه ثابت،‌ با مراجعه به سايت دانشگاه، شهريه‌ي دروسي را كه قرار است اخذ نماييد محاسبه نموده (فرمول شهريه در منوي مالي قابل دسترسي است) و پس از واریز شهریه متغیراز طریق منوي امور مالي قسمت پرداخت الكترونيكي انتخاب واحد کنید. در صورت تمایل می توانید از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی بهره‌مند شوید.

4- ترجيحاً از مرورگر فايرفاكس (موزيلا) استفاده نماييد.

 

 

برنامه زمانبندي انتخاب واحد و تقويم آموزشي نيمسال دوم 98-97

عنوان فعاليت

زمان فعاليت

انتخاب واحد

97/11/06 لغايت 97/11/11

حذف و اضافه كليه دانشجويان

97/11/27 لغايت 97/12/02

شروع و اتمام رسمي كلاس ها

97/11/13 لغايت 98/3/23

امتحانات پایان ترم

98/3/25  لغايت 98/4/06

 

 

توضيحات:

1- در صورت مراجعه دانشجويان در خارج از بازه زماني انتخاب واحد، مرخصي ترمي محسوب مي‌شود.

2- دانشجویان لازم است انتخاب واحد را طبق چارت درسی موجود در سایت دانشگاه، انجام دهند و دانشگاه هیچ مسئولیتی در خصوص مواردی مانند رعایت پیش نیاز و اخذ درس اشتباه ندارد.

3- تأکید می شود دانشجویان عزیز،ده روز بعد از پایان رسمی انتخاب واحد به سایت دانشگاه جهت اطلاع از آخرین وضعیت تغییرات و جابجایی دروس انتخابی خودشان به علت به حد نصاب نرسیدن کلاس‌ها و همچنین جابجایی احتمالی ساعت کلاس مراجعه نمایند.

4- بطور كلي مفاد اين اطلاعيه به عنوان ابلاغ رسمي به دانشجويان بوده و در صورتيكه خارج از چارجوب این مفاد انتخاب واحد صورت گيرد صرف داشتن تاييدیه در رايانه سلب مسئوليت نخواهد كرد و آموزش در هر مرحله‌اي كه اطلاع يابد برابر مقررات اقدام به حذف واحدهای درسی نموده و شهريه عودت داده نخواهد شد.

5- يادآور مي شود آموزش دانشگاه فقط به صلاح و موفقيت و بهبود وضعيت تحصيلي و علمی دانشجويان اين واحد مي انديشد و اين مهم زماني تحقق مي يابد كه الفباي اوليه آموزش يعني مقررات، مشاركت و همكاري حاكم باشد.


اطلاعیه آموزشی

نکات مورد توجه:

· انتخاب واحد برای کلیه رشته ها بر اساس جدول زمان بندی رشته ها(در قسمت زمانبندی ثبت نام )انجام خواهد شد.

· بر اساس برنامه ریزی انجام شده انتخاب واحد منحصراً به صورت اینترنتی بوده، لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید.

· داشتن آگاهی کامل از وضعیت تحصیلی (شامل تعداد ترم های مشروطی، تعداد واحدهای گذرانده شده، معدل کل و ...) از ضروریات امر تحصیل می باشد.  لذا لازم است از طریق سایت اینترنتی دانشگاه موضوع را پیگیری و اطلاع کامل حاصل نمایید.

· در صورتی که احتمال می دهید با انتخاب دروس بیشتر مشروط می شوید تعداد واحدهای کمتری را انتخاب نمایید تا در روند تحصیلی شما خللی ایجاد نشود. همچنین با مدیر محترم گروه مربوطه ارتباط نزدیک داشته و چگونگی پیشرفت تحصیلی در مقاطع بالاتر را جویا شوید. چرا که ادامه ی تحصیل دانشجویان در مقاطع بالاتر (کارشناسی ارشد، دکتری) مایه ی افتخار و سرافرازی دانشگاه خواهد بود.

· دانشجویان دوره ای می توانند تا سقف «20 واحد» و در صورت داشتن معدل «بالای 17» با تأیید گروه آموزشی تا سقف «24» واحد انتخاب نمایند. و انتخاب کمتر از «12 واحد» مغایر با آیین نامه ی آموزشی است.

· دانشجویان  مشروط «معدل کمتر از 12» نظام دوره ای فقط می توانند با رعایت سایر مقررات تا سقف «14» واحد انتخاب نمایند و در صورت عدم رعایت و انتخاب بیش از سقف مجاز، آموزش در هر مرحله ای از تحصیل که اطلاع یابد برابر مقررات اقدام به حذف واحدها تا سقف مجاز نموده و وجه شهریه هم به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

· دانشجویان نظام دوره ای (ترم آخر که با اخذ 24 واحد، بدون احتساب وصایای حضرت امام (ره) و آشنایی با قرآن  کریم) فارغ التحصیل می شوند بدون رعایت پیش نیاز و شرط معدل (مشروطی) و با رعایت سایر مقررات آموزشی، می توانند ضمن ارتباط با مسئول رشته مربوطه و پس از صدور مجوز لازم نسبت به اخذ 24 واحد درسی اقدام نمایند.

· دانشجویان در انتخاب دروس دقیقاً پیش نیاز را رعایت نموده در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن به عهده ی دانشجو بوده و شهریه پرداختی نیز مسترد نخواهد شد.

· با توجه به سرفصل هایی که در اختیار دانشجویان محترم می باشد، با توجه به کد درس رشته خود، نسبت به انتخاب دروس عمومی، پایه، تخصصی و ... اقدام و سعی شود بر اساس سال ورودی خود نسبت به انتخاب دروس اقدام و از انتخاب دروس با سایر ورودی ها خودداری شود. (رعایت آرایش ترمی)

· دانشجویانی که وضعیت تحصیلی آنان طوری است که برابر ماده ی 46 آیین نامه ی آموزشی امکان ادامه ی تحصیل برایشان میسر نیست و مشمول اخراج آموزشی می باشند اقدام به انتخاب واحد ننمایند و در صورت انتخاب واحد هیچ گونه مسئولیتی متوجه آموزش نخواهد بود و آموزش برابر مقررات در هر مرحله از تحصیل که اطلاع یابد اقدام به حذف کلیه دروس نموده و شهریه پرداختی نیز مسترد نخواهد شد.

· قبل از انتخاب واحد می بایستی بدهی ترم های گذشته و شهریه ترم جاری به شرح ذیل واریز گردد:

· پرداخت بدهی ترم های گذشته اعم از کسری واریزی، چک و سفته وصول نشده قبل از اخذ دروس الزامی است.

· دانشجویان می بایستی پس از محاسبه کل شهریه (ثابت و متغیر) و واریز آن به روش پرداخت الکترونیکی از طریق سایت دانشگاه، نسبت به اخذ دروس اقدام نمایند.

 


راهنمای ثبت نام

1- برای ورود به سیستم ثبت نام و اطلاع رسانی آدرس http://jouybariau.ac.ir  را در نوار آدرس تایپ نمایید.

2- روی لینک ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال کلیک نمایید.

3- نام کاربری : ‌شماره دانشجویی می باشد که قبلا روی برگه های انتخاب واحد درج گردیده است.

رمز عبور: شماره شناسنامه بوده که بهتر است پس از ورود به سیستم تغییر و رمز عبور جدید الزاما بایستی 8 رقم باشد. ضمنا مسئولیت حفظ و نگه داری آن بعهده دانشجو است.

4- پس از ورود به سیستم به دو روش می توانید دروس خود را انتخاب نمایید:

الف) مستقیما مشخصه خود را وارد کرده و سپس کلید تایید را کلیک نمایید.

ب )  از لیست دروس ارائه شده روی درسهای مورد نظر کلیک کرده و سپس دکمه « ثبت دروس » را بزنید.

 

 نکات مهم:

-          انتخاب دروس عملی که گروه بندی دارند فقط از لیست دروس ارائه شده مجاز می باشد. (روش ب)

-          چنانچه دروس انتخابی تداخل ساعت کلاس و یا تاریخ امتحان داشته باشند سیستم اجازه ثبت دروس را نمی دهد و به شما پیغام تداخل می دهد.

-          مسئولیت رعایت پیش نیاز بعهده دانشجو می باشد . پیش نیاز هر درس در لیست دروس ارائه شده مشخص شده است.

-          جهت مشاهده زمان بندی ثبت نام خود به لینک امور آموزش به زمان بندی ثبت نام مراجعه نمایید.

-          چنانچه مجوز ثبت نام شما از طریق آموزش یا مالی دانشکده بسته شده باشد (مثلا اتمام سنوات یا عدم پرداخت وام ) ، سیستم به شما اجازه ثبت نام نمی‌دهد.

  

لیست پیغام ها :

1. شماره دانشجویی تعریف نشده است.

2. فرمول محاسبه شهریه ایجاد نشده است لطفا به امور مالی مراجعه نمایید: مفهوم آن این است که روال محاسبه شهریه شما را در سیستم تعریف نکرده اند

3. لطفا در زمان تعیین شده مراجعه نمایید: طبق جدول زمان بندی جهت انتخاب واحد به سایت مراجعه نمایید.

4. وضعیت ترمی باید عادی باشد لطفا به آموزش مراجعه شود: دانشجویانی که در نیمسال گذشته وضعیت ترم آنها عادی نبوده (مثلا مرخصی ،‌عدم مراجعه ، حذف ترم ، محروم...) بصورت اینترنتی نمی توانند ثبت نام نمایند و می بایست به گروه مراجعه کنند.

5. وضعیت مشخصات دانشجو باید عادی باشد: دانشجویانی که وضعیت کلی آنها عادی نبوده (مثلا :‌فارغ التحصیل ،‌انصراف ، عدم مراجعه ...) اجازه ثبت نام به آنها داده نمی‌شود.

6. نامه میهمانی ثبت نشده است

7. انتخاب واحد اولیه ثبت نشده لطفا به آموزش مراجعه نمایید: در زمان حذف و اضافه ،‌چنانچه واحدگیری اولیه نداشته باشید؛ سیستم به شما اجازه حذف واضافه را نمیدهد.

8. چون بیش از دو ترم مرخصی تحصیلی ثبت شده امکان ثبت نام وجود ندارد.

9. چون معرفی به استاد گرفته اید امکان ثبت نام وجود ندارد.

10. چون ترم جبرانی گرفته اید امکان ثبت نام وجود ندارد.

11. وضعیت ترم قبل نامشخص است امکان ثبت نام وجود ندارد.

12. مشمول دانشجویان با تاخیر ثبت نام نمی باشید : در زمان ثبت نام با تاخیر برای دانشجویانی که انتخاب واحد اولیه داشته اند و بالای 10 واحد درس گرفته اند،‌داده می‌شود.

 


5.3.5.0
V5.3.5.0